Infolinia 84 687 73 30

Zmiana bankowości internetowej

Szanowni Państwo,

W związku z połączeniem systemów informatycznych Banków, dnia 29.01.2021 PIĄTEK placówki Banku jak i dostęp do bankowości internetowej będą dostępne tylko do godziny 12:00.

Zgodnie z wcześniejszymi komunikatami dotyczącymi połączenia Banku Spółdzielczego w Księżpolu z Lubelskim Bankiem Spółdzielczym, uprzejmie informujemy, iż  na przełomie stycznia i lutego planowana jest zmiana systemów bankowości elektronicznej, na nowy system „internet banking”.

Po przełączeniu na nowy system bankowości internetowej otrzymają Państwo nowe możliwość dostępu do usług poprzez aplikację mobilną na smartfony "Nasz Bank" umożliwiającą również autoryzacje zleceń. Dotychczasowe autoryzację SMS zostaną zachowane.

Jednocześnie czasowo umożliwiony zostanie Państwu dostęp do obecnie używanego systemu bankowości internetowej eBO w trybie podglądu i historii transakcji bez możliwości składania zleceń. Aktualny system po wdrożeniu nowej aplikacji bankowości internetowej docelowo zostanie wyłączony.

Loginy do nowej bankowości internetowej będą te same co do dotychczasowej.

Bank nadal pozostaje stroną zawartych z Państwem umów, numery rachunków bankowych, nie ulegają zmianie. Aktywne pozostają wszystkie karty i numery PIN, a obsługa klientów prowadzona jest w dotychczasowych placówkach Banku.

O wszystkich zmianach i koniecznych do wykonania krokach będą Państwo informowani z odpowiednim wyprzedzeniem.

Prezentujemy poniżej wersję demonstracyjną nowych bankowości internetowych:

1 – dla osób fizycznych: https://www.konto.naszbank.pl/res/Start.html

2 – dla firm: https://www.konto.naszbank.pl/firma/res/Logowanie.html

Zobacz również

Projekt i wykonanie Net Partners